עונת הטיולים החלה

כשהייתי ילד יצאתי לדי הרבה טיולים. לפחות ככה אני זוכר את זה.

הייתי בטיולי מכוניות עם המשפחה בסופי שבוע של החברה להגנת הטבע, צעדות דרך הבנק או בתי זיקוק עם ההורים, הצופים, טיולי בית ספר, חוג סיירות של קרן קיימת, מש"צים.

בקיצור הרבה בטבע.

בשנים האחרונות קצת פחות, אבל עכשיו כנראה שהעסק שוב משתנה.

החלטנו לגדל את הילדה שלנו בטיולים. לא עוד בתי קפה בשבתות בבוקר. או יותר נכון לא כל שבת בבוקר…

אז הנה תמונות מסבבי הטיולים האחרונים (לחיצה על התמונה תביא לתמונות נוספות מאותו הטיול):

פרדס (בית בכפר)

סיבוב קצר בחסות גן חנה עם ילדי הגן בפעילות קטיף תפוזים.

פארק אפק ומבצר אנטיפטרוס

הלכנו עם חברה של חן מהגן. היה שווה, רק חבל ששוב שכחתי להביא סוללנות ספייר למצלמה.

קיסריה

בשישי בבוקר היינו בקיסריה. הילדה הייתה שבוע שלם בבית חולה והגיע הזמן להתאוורר. הכניסה יקרה, אבל גם הפעם נהנינו.

רמת הנדיב

בשבת קפצנו עם חברים נוספים לרמת הנדיב. הסתובבנו בגנים המטופחים. נצטרך לחזור לטיולים רגליים בסביבה…

מה הלאה? אני מניח שנשתדל לצאת ליותר טיולים בטבע. עדיף עם חברים.

4 תגובות בנושא “עונת הטיולים החלה

1. אני! אני! בחר אותי!

גם אנחנו התחלנו לטייל עם הילדודס, אפילו החלפנו רכב כדי שיהיה לנו יותר קל לטייל.

נשמח לטייל יחד :)))

2. בדיוק הסופש יצאנו לטייל אחרי מלא זמן בבית. כל כך פשוט וכל כך כיף.
    ואני בטוח שהזאטוטים זה תירוץ נהדר לעשות פעילות כזו נהדרת, בריאה, ומרגיעה

3. היי צחי וענת,

נהנינו מאוד מהטיול בפארק אפק, בהחלט יהיה נחמד להמשיך לטייל.
    יופי של תמונות – אבל תודיעו מראש לפני שאתם מעלים אותנו לרשת..
    אנחנו התחלנו שנה שעברה לצאת "לטיולי משפחות" עם מדריך. משתדלים פעם בחודש (לפעמים מפספסים..)להצטרף לטיול קצת יותר רחוק…קצת (האמת הרבה) יותר הליכה – נורא כיף! אבל בלי הזאטוטה הקטנה שאנחנו משאירים אצל הסבא והסבתא. המחויבות וההתחייבות מראש – זה בעיקר מה שמזיז אותך ביום שבת מוקדם בבוקר… כדאי לכם לנסות – נודיע לכם על הטיול הבא אם תרצו.