הורים והצקות

או אולי סבתות והצקות? בכל אופן, אמא שלי (זאת עם התואר הנכסף סבתא) טסה לחו"ל לטיול מולדת. המשמעות היחידה מעבר להנאה שלה זה שבוע עם פחות שיחות טלפון אצלנו – כבר שיפור במצב.

פעם שעברה שאמא שלי טסה לחו"ל, היא החליטה שלא לשלם על שיחות טלפון (ויאטנם וקמבודיה זה לא בדיוק מקומות זולים לשיחות בינלאומיות) ולכן היא דאגה לשלוח SMSים לי ולאחותי. החלק העצוב הוא שהיא ציפתה שנחזיר לה תשובות… בלי תכנון מוקדם או קביעת אסטרטגיה כוללת, הילדים היקרים שלה לא ממש השתתפו בחגיגה – אנחנו די ויתרנו על לתקשר בטקסט והעדפנו לפעול בשיטת "No news is good news" (פשוט התעלמנו וחיכינו שהיא תחזור). האמא הזאת חזרה מהטיול די עצבנית ולא ממש דיברה איתנו כמה ימים – די ילדותי הייתי אומר ולא מודל לחיקוי טוב לילדים שלה.

אז עכשיו יש לנו קצת שקט, ובנתיים (פחות מ-24 שעות), אין עוד SMSים שדורשים תגובה. נקווה שככה זה יימשך. אין לי כוח לתקתק בטלפון שלי תשובות ארוכות כמו "הכל בסדר" או "כן"…

אני גם מוכן להסתכן ולהתחייב כאן שאני לא אדרוש מהבת שלי להגיב על כאלה הודעות כשאני בחו"ל והכל בסדר. לפחות לא מהרגע שהיא תהיה בגיל 60.

2 תגובות בנושא “הורים והצקות

  1. lovely post
    so true.
    my mom tried to wait for us to call her last time she was away.
    From that I learnt this –
    It seems there are very cheap calls from thailand and vietnam if you go to internet shops
    Moms do not appreciate no communications and it is far cheaper to do the once in 4-5 days call to keep world peace
    this is especially true when you want her to be babysitting your kids someday, and in the terrifying position of being able to buy your kids toys that make lots of noise and can take away your peace at home forever

    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים