רגע לפני שנשכח – המלצות קטנות על אירלנד

מחר אני שוב בדרכי למזרח הרחוק, אחרי הפסקה די ארוכה. ובדיוק לפני הטיסה, לפני שאני אשכח ולפני שלא יהיה ברור למה זה קשור, הנה כמה מקומות שבהם עברנו באירלנד די בטעות והיו שווים בהחלט.

B&B ב-Killarney

במרחק של ק"מ או 2 מהעיר Killarney (שאותה שווה לבקר, והיא גם נקודת ההתחלה בטבעת קרי), יש B&B על גבעה אחת שקוראים לו Reeks View. המקום צבוע בוורוד, והבעלים של המקום – אשה חביבה לכל הדעות עזרה לנו רבות להחליט מה לעשות. חדרים נעימים ומרווחים. ארוחת בוקר טעימה.

Reeks View

Tullig, (off Cork Rd .) Killarney, Co. Kerry

Tel/Fax: (064) 33910

www.reeksview.com

פנקייק בטבעת קרי

עוד מקום שנכנסו אליו בטעות. אם אתם עושים את הטבעת בנסיעה – המקום שווה עצירה. מעוצב כולו סביב תות שדה, עם מרקים מעולים ופנקייקים מכל סוג אפשרי.

The Strawberry Field

Pancake Cottage & Tearoom

Moll's Gap – Sneep Road (R568)

Margaret: 064-82977

www.pancakecottage.com

ארוחת ערב ב-Waterville (עדיין טבעת קרי)

אם יש ארוחה שווה באמת בכל הטיול הזה, היא לבטח הייתה ב-An Corcan. כמו כל דבר טוב, הגענו אליו בהמלצה חמה מה-B&B שהיינו בו באותו הערב. אם הבנתי נכון, המקום מנוהל ע"י 3 נשים שאוהבות אוכל (רואים עליהן): הן מבשלות, ממלצרות ועושות הכל במסעדה. כשהגענו היה מפוצץ. כשיצאנו היה גם מפוצץ. מקום מצויין. אוכל שווה. הקינוח פודינג לחם וחמאה – למות.

An Corcan

Waretville, Co. Kerry

Tel: 066-9474711

B&B בצוקים

סמוך לצוקי מוהר יש עיירה קטנה בשם Doolin. לא לוותר – היא מקסימה ומיוחדת (=כמו כל עיירה באירלנד). ה-B&B שם היה מצויין. האשה מכינה ומבשלת את ארוחת הבוקר בעצמה והתוצאות מצויינות. ה-scones שהיא מכינה דליקטס אמיתי. הבעל, שרואים שאוכל טוב אצל אשתו, ימליץ על ארוחת ערב בפאב בסמוך (מרחק יריקה), ובצדק.

Churchfield B&B

In Doolin, Co. Clare

Tel: (065) 7074209

www.doolinaccomodations.com

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים