דרוש: גבר חזק ושרירי עם ידיים טובות

בבית שגדלתי בו אמא שלי הייתה זאת שדאגה לתלות תמונות על הקירות – אני לא זוכר את אבא שלי מחזיק פטיש… היא אמרה שהוא תמיד החזיק בדעה שצריך להרוויח כסף פשוט כדי להביא אחרים שיתעסקו עם הדברים האלה. עצוב, אבל משהו מזה כנראה נדבק אלי – בכל מה שקשור לפטישים, מקדחות, מברגים, שפכטלים ושאר הצעצועים של הגבר הממוצע – אני לא ממש חזק.

כשעברנו דירה, אז שכן טוב שלי מהשכונה הקודמת הגיע אלינו ועשה את כל העבודות הגבריות – אלה שדרשו לדפוק מסמר לקיר. הוא תמיד אמר: "אם אתה רוצה ללמוד איך לתלות תמונה – תנסה אצל השכנים. לבית שלך תקרא לי…"

הנורה בחדר השינה שלנו ששבקה חייםומעבר חד לנושא אחר לגמרי. אנחנו כבר גרים בדירה ה"חדשה" שלנו 5 שנים. או 4. או 6. לא סופרים. מה שבטוח זה שהגיע הזמן לעבור. איך אני יודע? כי הבית מתחיל להתפרק. הסימן הראשון לזה היה הנורה בשירותים. היא נשרפה. וזאת שאחריה לא החזיקה זמן עד שגם היא מצאה את דרכה לפח. מסתבר שבית הנורה – הדבר הזה שלתוכו מבריגים את הנורה (להבריג נורות זה די הפורטה שלי בכל מה שקשור בתחזוקה של הבית) – התקלקלה. אין הרבה הפתעות פה – היא הגיע עם הבית. בשלב הבא, בית הנורה בשירותים בחדר השינה התחילה לעשות קולות של גסיסה, ובחדר השינה שלנו נהיה חשוך ולא בגלל הצורך ברומנטיקה.

אז כדאי שנמצא בית חדש – לפני שהוא יתפורר לגמרי.

בכל אופן, ביום שישי קפצנו לחנות עשה זאת בעצמך (או יותר נכון, תקנה ותמצא מישהו שיתקין) וקנינו לנו כמה בתי נורה חדשים – כאלה שגם יראו נחמד אם מישהו ירים את ראש שלו בטעות. עכשיו נשארה רק בעיהאחת – אין מי שיתקין אותן…

אני רוצה לקרוא מעל מסך זה קריאה נרגשת לכל החברים, המשפחה וסתם כאלה שהגיעו לפה בטעות ולא מבינים למה: אם אתם רוצים להשקיע שעה מזמנכם עם מקדחה על סולם אצלנו בבית ולדאוג שהאור ישוב אלינו כדי שלא נצטרך לחפש בית חדש, אני אשמח לארח אתכם. אני אפילו אכין משהו לנשנש תוך כדי…

בינתיים, אני אחכה לי כאן. לבד. בחושך.

5 תגובות בנושא “דרוש: גבר חזק ושרירי עם ידיים טובות

  1. מצאתי לך אתר שימושי, נהדר, שמכיל הוראות, שלב אחר שלב, איך מחליפים נורה:
    http://www.wikihow.com/Change-a-Light-Bulb
    עכשיו, בקשר לבית מנורה: חייתי בבתים מתפרקים יותר ופחות, וגם ביקרת בחלק. מעולם לא היה לי צורך להחליף בית מנורה שלא למטרות דקורטיביות. לא ברור לי מה אתם עושים לבתי המנורות שלכם, אנחנו מבריגים לתוכם מנורות. בעדינות.
    ובקשר לבעיה שלך: לא, אני לא מוכן להחליף לך בית מנורה. אני כן מוכן לספק לך תמיכה נפשית בזמן שאתה, במו ידיך ושלל תארך האקדמיים, תשתמש במברג למשך שתי דקות. קיים הסיכוי שגם בפלייר. האלים יודעים שבהחלט הגיע הזמן.

  2. מה זה הצילום הזה? מה אנחנו, סרט סטודנטים נוגה? רק קיבלת טלפון דור שלישי, כבר אתה מצלם כל דבר איתו? הפכת לילדה בת 13?

  3. הצילום צולם במצלמת Canon PowerShot 2S – לא במצלמה של הטלפון. כדי לדעת את זה, יכלת ללכת אחרי הקישור של התמונה ולראות מצד ימין את הפירוט…
    בכל אופן – השעה המאוחרת, בשילוב עם הצורך ללכת לישון הביאו את יצירת המופת הזו לעולם.

  4. לצחי שלום
    תכין כוס קפה, ואם אין לכם סולם, אז שולחן או כיסא יציב.
    אבוא עם הכלים ובמהירה בימנו לפני חג האורים יהי אור בבית.
    אור לנו דרור לנו, על כן נאירה על כן נשירה.
    במידה ויש תקלות נוספות (שלא נדע) תכין עוד כוס קםה, ונשמח לעזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים