שנה של קינדל

כבר כמעט שנה עברה מאז הגיע אלי הקינדל שלי. קניתי אותו ליום ההולדת – בעיקר כי היה לי כסף לבזבז באמזון ורצון לעבור למשהו אלקטרוני – נמאס היה לי לחכות חודשיים-שלוש לחבילת הספרים שהייתי מזמין עד שהיא הייתה מגיעה (הייתי שולח אותה למשרד בארה"ב של העבודה ומחכה שמישהיו יעבור שם).

אז עכשיו, קינדל אחד, ומעל 40 ספרים שנקנו ואפילו נקראו (מעל 20 נקראו כבר), אני יכול לומר בוודאות: אמזון מכירים אותי טוב מדי. הם יודעים בדיוק איפה ללחוץ ומתי כדי לשחרר עוד כמה מרשרשים מהכיס שלי ולהחזיק אותי מול המסך המופלא של הקינדל.

הוא קטן, קל, נוח, ניתן לשימוש באור שמש ישירה, עם חיי סוללה אינסופיים, ובעיקר – עם אוסף ספרים, מאמרים וחומר קריאה לכל עת.

אמזון ממליצים לי על ספרים בכל רגע נתון: רובם מבחירי רצפה מצחיקים – ואני? קונה. ובעיקר נהנה. אין לי יותר חיים. כל רגע פנאי מוקדש להפעלת הקינדל והמשך קריאה.

אני שולח אליו מאמרים ארוכים, מנוי לשירות ששולח מאמרי עיתונות מעניינים אחת לכמה שבועות, וקורא את ספרי המדע הבדיוני שאני אוהב בכמויות לא הגיוניות.

אמזון הכריזו השבוע על שורה חדשה של קוראי ספרים. יהיה לי קשה שלא לשדרג… למרות שאין לי באמת צורך לקידל חדש – הנוכחי מתאים לכף היד שלי בדיוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים