מדד מלונות: ישרוטל רויאל ביץ’

רציתי לכתוב איך שהיה מדהים. הכל תקתק. הכל היה מושלם. הכל היה אמריקה (או אירופה). אבל הגיע הזמן לחזור למציאות.

בסוף השבוע האחרון, קפצנו לאילת. זה התחיל באמא שלי, שהציעה שנשתמש בנקודות שלה של חוג השמש (מועדון של רשת מלונות ישרוטל בארץ) ונלך לנפוש לנו ביערות הכרמל. אני מאמין שזאת הייתה רק קונספירציה כדי להשאר עם הנכדה לכמה ימים לבד…

בכל אופן, ביערות הכרמל היה מלא, למעט חדרים שהיו יקרים באופן שערורייתי, והיה כבר מאוחר מדי למצוא מקום אחר בצפון (4 מלונות אחרים היו מלאים כשבדקתי), אז נותרנו עם אילת, ועם מלון הבית שלנו שאותו אנחנו מבקרים פעם בשנתיים שלוש – מלון רויאל ביץ'. לזכותינו יאמר שניסינו למצוא מקום במלון האגמים, אבל גם הוא לרוע המזל היה מלא.

בכל הפעמים הקודמות שלנו במלון הזה הכל היה יותר ממושלם. הפעם משהו פשוט לא עבד כמו שצריך. אולי זה היה הטרום-פסח, או זה שהמלון היה מלא, או פשוט שהציפיות היו כ"כ גבוהות שהיה רק אפשרות לרדת.

את סוף השבוע בילינו במלון עם גיחות קצרות לעיר שמסביבו (2 מטר של טיילת עם חנויות ואנשים שמחלקים פליירים למסעדת הבשרים שמה מאחורה ב"200 מטר מרחק"). אפילו ארוחות ערב אכלנו במלון.

לתכלס

  1. דלת כניסה – 5. עובדת. אין משחקים עם החשמל והכרטיס כניסה לחדר, והמזגן פתוח 24 שעות (לא חסכוני, אבל די מתבקש באילת).
  2. נייר טואלט – 5. עלילי תלת-שכבתי עם הלברדורים החמודים מהפרסומת. דואגים אפילו לסדר את החדר פעמיים ביום ולוודא שיש מספיק גלילים.
  3. תאורה – 4. כמו ברוב המלונות, אין כלום מהתקרה. המלון קצת ישן (15 שנה בערך), אז אין שליטה מרכזית וצריך להסתובב בחדר בין כל המנורות ולכבות/להדליק אחת אחת.
  4. אינטרנט – 4. יש. בתשלום. לא השתמשתי כי זה היה סוף שבוע של חופש ורציתי לבדוק אם אני מסוגל להתנתק. היה קשה. אני מכור…
  5. מגהץ – 4. לא היה, אבל שירות החדרים שלהם הוא כזה שהם בטוח היו מביאים.
  6. מתאם חשמל – 4. לא צריך צוחק זה מתאים בול לתקע שיש לי במחשב.
  7. ערוצי טלויזיה – 3. טלויזיה דקה, אבל בגודל של המסך לפטופ שלי. המלון דאג ל-HOT, אבל השאיר מתוכו מעט מדי ערוצים. היה משעמם.
  8. מיני בר – 3. יש. ביקשנו שירוקנו. אמרו שאי אפשר כי לא רוצים שנשתמש במקרר לדברים שלנו (!). אז ביקשנו שינעלו. הסכימו ושמו אזיקון. חייבו אותנו על שני בקבוקי מים שהיו בחוץ והם לקחו איתם. היה צריך וויכוח קצרצר כדי להוריד מהחשבון הסופי (כמעט ולא שמתי לב לזה שהוסיפו אותם).
  9. כספת – 5. יש. עם אפשרות לנעול עם כרטיסי אשראי.
  10. ארוחת בוקר – 5. אם היה אפשר לתת 6 הייתי נותן 8. מגוון מטורף ועוגות גבינה קטנות וטובות.
  11. חדר כושר – 4. יש. יחסית קטן ורחוק מהבריכה. מצד שני, מאד מואר.
  12. אחרים – 3. אכזבה בדברים הקטנים. ארוחת יום שישי בערב אשתי שתחיה ביקשה 4 פעמים קנקן מים עד שהביאו (בפעם הרביעית זה כבר היה עם בקשה לדבר עם אחראי). היו תורים ארוכים מדי לחדר האוכל, לקבלה, לכל דבר. לא מתאים לכזה מלון. היו יותר מדי ילדים קטנים לטעמי – היו צריכים לזרוק אותם למלון המלך שלמה, או ספורט או סתם החוצה.

לסיכום: 4.15 במדד המלונות של צחי.
שלא תבינו לא נכון – המלון עדיין שווה ברמות, אבל פשוט ציפינו ליותר… קצת התקלקלנו בשנים האחרונות.

3 תגובות בנושא “מדד מלונות: ישרוטל רויאל ביץ’

  1. תמיד נסעתי לאילת בתחושה שזה מאוד יקר יחסית לחול וכל מלון באילת לקח מחירים יותר ממלונות בחול אבל הפעם גיליתי מלון באילת שנקרא נובה אילת והמחירים לחופשה באילת עם המשפחה היו ממש זולים וכדאי לכל אחד שמחפש חופשה באילת במחירים שפויים שיברר קודם שם:

    http://www.atlas.co.il/heb

    תהנו 😯

  2. נחמד לראות שאני כ"כ מעניין תיירים מדומים עד כדי כך שהם משקיעים זמן בבלוג שלי.
    חשבתי כמה שניות אם לאשר את התגובה הדי בנאלית (אני מנסה להתאפק כאן), אבל החלטתי בסוף לאשר אותה.
    אני רק מקווה ששאר הקונים שלי לא מתייחסים ברצינות לתייר הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים