שלטים בשירותים ציבוריים

לאחרונה התחלתי עם סטייה חדשה – צילום בשירותים ציבוריים. הפרוייקט הזה קרב לסיומו, אבל קצת לפני שאני מפרסם אותו ברבים רציתי להציג כמה שלטים שיצא לי לפגוש בשבוע האחרון באותם מקומות קסומים.

תחילה נביא משהו עם ניחוח מקומי – הדלת שלנו לעולם – נתב"ג 2000.

רשות שדות התעופה שלנו חוטפים מספיק לגבי הבעיות החוזרות ונשנות שלהם עם מגדל הפיקוח והסכנה המוחשית להתנגשות מטוסים, ולכן, מילה טובה אחת עבורם: בשירותים הם חשבו על הכל. בהמשתנות של הגברים שמור מקום מיוחד בקצה, שבו כד החרס המעוצב (והמסריח) נמוך יותר – בשביל ילדים כמובן. כדי שיהיה ברור, הם הוסיפו שלט מעודן ליד.

לילדים בלבד...

הם לא חסכו בפרטים…

בשדה התעופה בהונג קונג לא נשארו חייבים. הם הבינו מיד ששירותים ציבוריים הם מקום מאד מסוכן – בגלל שמנקים שם לעיתים כ"כ תכופות (בטוח יותר מאשר בארץ), הרצפה עלולה להיות חלקה – אצו רצו הסינים ומיד שמו שלט כדי שהציבור הרחב יבין את גודל הסכנה.

זהירות - רצפה חלקה

 הטייוואנים הבינו את הסיבה האמיתית – הריצפה חלקה כי הגברים העצלנים פשוט לא מכוונים כמו שצריך – הפתרון האמיתי צריך להיות פעילות מניעתית – השלט הבא מסביר באופן ברור לציבור הגברים הרחב איך צריך להשתמש בשירותים.

הוראות הפעלה לאסלה ממוצעת

 אם זה לא היה עצוב הייתי צוחק. אני מבקש מהציבור הרחב לקרוא ולהפנים. לא אחת יוצא לי להכנס לשירותים ציבוריים (ולא בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב) ולעבור אסלה אסלה כדי למצוא אחת במצב סביר. מי שלא לימדו אותו בבית איך להשתמש באסלה מוזמן בהזדמנות הזאת לשנן את הכתוב לעיל ובתקווה לבצע בפעם הבאה. למתקשים באנגלית, אנא פנו אלי אחרי הצלצול…

2 תגובות בנושא “שלטים בשירותים ציבוריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים