הורים טריים = הורים לחוצים

זאת משוואה שהיא כנראה נכונה, והיא מסתמנת ככזו מאז שהתחלנו להתארגן ללידה.

לפני מספר שבועות, עשינו רשימת קניות אחרי צלצולים לכמה חברים ושמנו פעמנו לסופר פארם הקרוב לביתינו (לא כ"כ קרוב, אבל הרעיון מובן).

במשך הקניות הגיע אחת הדילמות הראשונות: בייבי סנס – לקנות או לא לקנות? על המדף בסופר פראם היה המכשיר  המצויין הזה במחיר מציאה סמלי של 600 ש"ח בלבד. כשהבעתי את דעתי בפני אשתי היקרה לגבי גודל ההוצאה וחוסר הצורך שבה, קיבלתי את המבט. זה לא היה מבט של "איזה קמצן". זה היה מבט של "איך אתה יכול ככה להרוג בדם קר את הבת שלך? אני לא מאמינה שהתחתני אתך".

נראה שהורים טריים יקנו כל דבר שזז. צריך. לא צריך. שיהיה.

באותו השבוע, גם קיבלנו מאמר לגבי דם טבורי. זה שמפיקים ממנו תאי גזע, מקפיאים אותו, ואולי, מתישהו, בעתיד הרחוק, באופן תיאורתי, אפשר יהיה לעשות איתו משהו. רק תחתמו פה, פה ופה – ותביאו צ'ק של 10,000 ש"ח. ושוב חזרנו לוויכוח, כשאני בתפקיד המן הרשע (או המן הקמצן) וענת בתפקיד האם הרחמניה.

אני חושב שאלה היו שתי הפעמים היחידות שהטלתי וטו על קניות. מכל השאר קנינו במחיר הגבוה ביותר, במקום היקר ביותר וכנראה גם באיכות המפוקפקת ביותר. בכל זאת – לבת שלנו, רק הטוב ביותר!

להיות אבא טרי (לפחות כמעט אבא טרי) זאת לא משימה קלה. היא אפילו די מסובכת. אני מקווה שזה משתפר עם הזמן כי להיות המן הרשע פעם בשבוע לא יעזור לחיי הנישואין שלנו.

One thought on “הורים טריים = הורים לחוצים

  1. אני חושבת שהתגובות שלך נבעו מהיותך צעיר מדי (בכל זאת רק עכשיו, חודש אחרי יש לך יום הולדת, כשיגיע יום חמישי אולי יכול השינוי) 😈
    ועכשיו בירצ'… אני חושבת שאתה בעל ואבא מקסים ולא אני ולא חן יכולנו לבקש יותר 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים